Saturday, 6 February 2010

2010’s First Collective Haul – a quick summary

Today’s read is pretty much everything you will hope for in a child’s story book.  There’ll be many pictures accompanied by a few big words.  Have you ever had one of those days when you’re too tired to even do the things that you love?  Yep, that’s today.  So here we go:

 

DSC02896

Two Illamasqua Lipglosses, both from ASOS.com during the sale, costing £8.00 for both glosses. 

DSC03139

DSC02908

Illamasqua Intense Lipgloss in Petulant – applied on lips thinly, totally buildable

 

DSC03138  DSC02900

Illamasqua Sheer Lipgloss in Electrify – sheer, cute pink, easy to wear

 

DSC02912

BarryM Dazzle Dust Kit – From ASOS.com during the sale - £5 for the whole set

 

 DSC03131DSC03132 DSC03133

Storm Cloud and Green Apple Dazzle Dusts – gorgeous!  BarryM Glitter Liquid Eyeliner Gold!

 

DSC02913 DSC03137

Another BarryM Dazzle Dust set, £5 from ASOS.com during the sale, Candy Floss, Violet Star and Berry Pink

DSC02914 DSC02915

The Body Shop Cranberry Shimmer Body Butter – gorgeous gorgeous gorgeous.  Sale item.

 

DSC02917

Cassis Rose Soap from The Body Shop.  For the hands in my sink!

DSC02947

I picked up some OPI nail polishes from my local nail salon, costing £5 each.  Malaysian Mist, Japanese Rose Garden, Funny Bunny, Gargantuan Green Grape, OPI base coat.  Also picked up some sequin hearts.

DSC02946

I also picked these up from my nail salon for £1 each.  Yay!

 

DSC02950

Favourite Girls Aloud Eyelashes (Nicola) £4 from New Look

 

DSC02955 DSC02956

Cute floral hair bows from Topshop.  Also a ring from Evans/Daisy and Eve – the only place I can buy rings because my fingers are so chubby

 

DSC02957 DSC02958

The Body Shop Pomegranate Body Butter and Black Velvet Apricot Body Smoother

 

Peace,

 

Cherry xx

8 comments:

Yin said...

damn girl, you know how to find those bargains. =D

Nice haul.

Shifa said...

Totally love the ring hun! The shimmer cream from body shop looks stunning :) and so does the Illamasqua glosses. Will havta check them out for sure!

Lillian Funny Face said...

I LOVE illamasqua glosses! And the green OPI polish looks lovely.

Katie Hayward said...

The hair bows are so cute :)

Lots of love,
Katie
xoxo

Anita (*swtexcape*) said...

Great finds! I love the looks of the OPI Gargantuan Green Grape polish. Very pretty! xx

moonbeamstarlight said...

Yeah man!! I have Japanese Rose Garden and Malaysian Mist (I got Malaysian Mist because of the name! Haha!!) I love the pink :D They're both gorgeous colours!! I actually also have the Natural Nail Base Coat (which I am currently using to try and use up) but I don't really like it all that much... meh! Hope you like it though :D
xXxXx

P.S. I want those hair bow slides!!!!!!

RoseBeaute said...

hi cherrychan, I was wondering where is the store located at that the OPI nail polishes are from? I also live in London too so it would be helpful to find a good bargain =)
Fantastic blog btw!

Cherrychan108 said...

@Rosebeaute
hi hun, here is their info :)

Unit 11 Angerstein Bus Pk, 12 Horn Lane, Greenwich, London, SE10 0RT, the place is called Venus Nail and Beauty Supple LTD! Their number is 0208 858 3302

Quick Search Cherry's Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails